ششمین كنفرانس بین المللی برند 27 بهمن برگزار می شود
نوشته شده توسط : swot

به گزارش روز یكشنبه ایرنا، دبیر شورای سیاست گذاری ششمین كنفرانس برند عنوان كرد: این كنفرانس سه هدف عمده شامل اهداف دانش بنیان، ملی و بین المللی را پیگیری می كند.

بر اساس گزارش ستاد برگزاری كنفرانس برند، 'كاظم اسماعیلی' تصریح كرد: توسعه و ترویج دانش برندسازی و مدیریت برند، ترغیب سازمان ها به پژوهش در زمینه برند و تدوین استراتژی برند به عنوان هدف نخست این كنفرانس محسوب می شود.

وی در خصوص اهداف ملی كنفرانس برند به عنوان رویكرد دوم كنفرانس نیز توضیح داد: توجه قانون گذاران به تدوین قوانین و مقررات حقوقی و سیاست های تشویقی در پیشبرد برندهای ایرانی، معرفی تجارب و الگوهای موفق برندهای ایرانی، مشاركت حداكثری و ارتقا نقش انجمن ها، اتحادیه ها، تعاونی ها و تشكل های صادراتی در توسعه برندهای ایرانی در این حوزه پیگیری می شود.

به گفته اسماعیلی، كمك به توسعه پایدار صادرات از طریق تدوین استراتژی ملی برند، تمهیدات لازم در ارتقا نام ایران با قرار گرفتن در رتبه بندی موسسات معتبر جهانی محورهای سوم برگزاری و هدف بین الملل این كنفرانس محسوب می شود.

وی تصریح كرد: در این كنفرانس دو روزه موضوعاتی از قبیل برنامه ها و راهبردهای توسعه ای دانش و ارتقاء برند، معرفی شیوه های علمی و متداول ارزشیابی و ارزش گذاری برند، تبیین شاخص ها و مدل های اندازه گیری و سنجش ارزش ویژه و قدرت برند در صنایع و خدمات گوناگون، مبانی و نارسایی های ثبت علایم تجاری و حقوق برند در ایران مورد بررسی قرار می گیرد.

دبیر شورای سیاستگذاری كنفرانس بین المللی برند افزود: برنامه ها و راهبردهای بین المللی در ورود به تجارت جهانی و توسعه پایدار صادرات، الزامات حضور و رتبه بندی نام شهرها و كشور در پیشبرد اهداف صادراتی دیگر موضوعاتی است كه در این كنفرانس مورد توجه خواهد بود.

وی گفت: اهدا جوایز ویژه در سطح سازمانی و فردی، معرفی و اهداء جایزه به مقالات و پژوهش های برتر دانشگاهی، اهدا جایزه برند به سازمان، تشكل اقتصادی، بنگاه اقتصادی پیشرو در امر برندسازی و مدیریت برند، برگزاری كارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی، برندسازی و مدیریت برند شهری، ملی و گردشگری از دیگر برنامه های این نشست است.

یادآور می شود: در حاشیه ششمین كنفرانس بین المللی برند نمایشگاه جانبی برای بازدید شركت كنندگان برگزار می شود.

اقتصام **1601**1594





:: برچسب‌ها: اسپانیا , استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: